besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Inlägg som raderats av Ken

Jag vet inte varför men Ken har för 2 gången raderat inlägg som gjort.
Tur att jag har lärt mig att man ska spara allt man har.

Jag föstår faktiskt ingenting det är är inga lögner jag har skrivet och bara min egen hypotes som finns inlagt.
Speciellt ingenting nytt som jag kommer med.
Samtidigt skrivs det konstant hatiskt meddelande till Westerlund som får vara kvar.

Här är inlägget som han inte vill att folk ska läsa.

Anonym:
söndag 9 maj, 2010 kl 09:15
MRDing:Ditt namn påminner mig om en rolig tidning som fanns förr En Ding Ding Värld.
En tidning med mycket sanning i=)

Allafall så tror jag dina frågor kan ha en viss betydelse och jag kan göra en likadan sammanställning fast utan frågor utan bara vad vi vet fast mot ken.

1.Han undviker en del frågor.
2.Hans trovärdighet är redan sjunkit i sank.
3.Han har erkännt fusk försök.
4.Han har erkännt fusk innan Ken-Gate skandalen.
5.Han har haft ca 5år på sig att täppa igen allas fråge tecken.
Vilket inte talar för hans fördel.

Jag kan göra den här spalten hur lång som helst vilket jag också kan göra mot Westerlund.

Men det Ken har sagt det har jag har trott hela tiden samma sak gäller mot Westerlund.

Dom båda ha rätt i mina ögon och varför dom fortsätter bråka har jag ingen aning om.
Det finns lixsom inget mer att tillägga till denna storyn.

OM INTE

1.Om det Ken Skriv på PF har nån form av betydelse.Kan det syna något av det han har sagt??
Fast eftersom OlaB har tagit bort den tråden så vet vi inte om det fanns något av betydelse där.

2.Christer eller Erik går ut med att någon av dom har talat med M.W och bett han gått ut med storyn.

3.Ken skriver att Prosharks har betalat Westerlund för att gå ut med storyn och han har bevis på detta genom en trovärdig källa så vem är källan?????

Det kan förklara faktiskt varför Ken fortfarande tycker illa om J.G(PS) och M:W men inte Ola.B(PF) eftersom båda har diskuterat fusket på respektive forum.

Man kan hitta konspirationsteorier i allt.

Vad som är sant lär vi nog aldrig få reda på.

Sen kommer lögnerna då som jag inte tror på.
Westerlund skulle vara mytoman vilket jag tycker är ren skitsnack och det finns inget som tyder på det och hittils har ingen lyckas övertala mig om det.

Var är alla dessa lögner som förklarar hans beteende som mytoman???

Han har erkännt mindre smickrande saker om sig själv och vad jag vet så är det inget en mytoman gör.

Däremot tror jag att han överdriver ex sin vänskap med alla dom inblandade.

Allafall det är det intrycket jag har fått om Westerlund via nätet då jag inte känner han irl.
Men jag kan vara helt ute och cyklar.

Isåfall tror jag mer på att Ken skulle ha narcissistisk läggning.
Vilket är min bild via media och internet uppfattning.
IRL tycker jag ingenting.

Tycker båda parterna ska gå vidare allafall om inte det finns något nytt i storyn.

PS:Vill höra storyn om Martin poker och hur ni kunde lägga allt bakom er tillslut.


Jag skriv ett inlägg strax efter där jag skriv att det var jag då jag glömde skriva ditt mitt namn.
Den tog bort också..


Här kommer hans svar

Ken:
söndag 9 maj, 2010 kl 16:55

Du är helt slut. Jag har tidigare förklarat för dig att vissa inlägg hamnar i karantän då det innehåller vissa nyckelord för att förhindra spam. Förövrigt kan jag tillägga att dina slutsatser nästan uteslutande är ologiska, men det kanske beror på att du inte läser ordentligt?


Kommentarer
Postat av: Pelle

Bra jobbat.Äntligen en sammanställning av allt.Tack

Svar: Tack =)
Prosharker

2010-05-09 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0