besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Funderingar Maj 9, 2010

Man kan sitta och kontra nonstop här åt båda sidorna.
Vilket inte kommer leda något vart.
Att Westerlund ljuger som en mytoman har jag inte fått en enda bekräftning på.
Däremot kanske han överdriver sin vänskap med dom berörda.
Men det är tyvärr många som säger att dom är god vän med folk när dom är bara ytligt bekanta.Så det får man inte fästa sig så stor vikt på.

Däremot om någon synar Westerlund och ber Christer skriva ett inlägg på sin blogg på PS där man vet att han är han.
Där han intygar om vad som är sant eller inte.

Då kan man ifrågasätta Westerlunds trovärdighet.
Men fram tills dess har jag inte hittat ett enda bevis på varför han ska ljuga förutom att han skulle vara mytoman.
Vad är då bevisen på att han skulle vara mytoman?

Det enda han har gjort är att gått ut med denna storyn och berättat till folket vad han vet då han tyckte Ken var en falsk och dålig människa.
Vem hade inte gjort det?????

Han kan mycket väl vara mytoman men det vet nog bara dom som känner och har umgåtts med han.Men inget som framgår på nätet tyder på det i mina ögon.

Men just nu så är Kens trovärdighet lösare i mina ögon.

1.Vi är alla överrens att Ken har fuskat både före och innan Ken-Gate som han också har erkännt.

2.Att Ken har ljugit vid ett flertal tillfällen till dom inblandade vilket också finns bevisat och som han har erkännt.

3.Ken har också sagt att han är en bra skådespelare och vi vet alla att han kan argumentera för sig.

3.Vi har fått Ken version som han har haft 5-7 år att fixa till och att göra att det ser bra ut.

Men varför ska Ken Ljuga finns det nån anledning för att det ska låta så bra som möjligt om man nu kan få fusk och låta bra.

Jag kan säga att jag både tror och inte tror på Ken.
Jag köper också Westerlunds story.

Dock tror jag inte på att PS skulle ha betalat Westerlund att driva frågan upp till ytan och hålla den färsk.
Inget jag har läst tyder på det men vad som sker bakom kuliserna vet bara dom själva.
Fast både PF och PS sida stängde sina trådar snabbt om ken vilket jag tyckte var märkligt om dom nu samarbetade mot Ken.

Nej du Ken tyvärr så tror jag dig inte där.

Men om det är sant så förstår jag varför du är sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0