besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Nu är det dags igen 14/12 och 16/12

Äntligen 2 månader senare så kan jag sätta igång med träning.

Jag har tappat jättemycket form nu vilket är tråkigt men nu jävlar.

Beach 2012 hehe =)

Istället för MMA i Thailand så blir det skidor i Hemsedal för en säsong istället och poker kommer skjutas fram till Maj och då blir det live på CC i Göteborg minst varannan vecka sen kommer Boulen tas upp igen och göra ett nytt försök även där och se hur långt det tar mig.13 år sedan sist så det blir massiv träning för fina resultat på SM-

14/12 En genomgång på det nya gymmet som jag kommer träna på i ca 5 månader framåt.
Pyttelitet gym i en källare och inte mycket till variation tyvärr.

Jag körde hela kroppen

15/12

Jag varmde upp med 5 min på cykel

Bröst

Bänkpress 3x8x40kg
Beck deck/Bröstpress 3x8x55kg
Upprigt press  3x8x40kg
3x8x40kg

avslut med 3x10 sitt upps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0