besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Dom 4 största hoten mot min kropp

Klart min högsta favorit

1.RedBull
Kniper första platsen.
Den har hjälpt mig mycket kring svåra stunder.
Behöver inte mycket av denna men när nöden kräver så vill jag gärna kunna ta 1

2.Maraboue
Har längt vart min stora favorit och kommer alltid att vara i mitt hjärta.
Älskar dig.
Älsklings Choklad

3.Riesen Choklad

Den här är mycket nära att knipa andra platsen.
Så länge den är färsk så är den hur god som helst man känner att smaken smälter i munnen när man stoppar in den.Ljuvligt.

Mmmm

4.Så självklart en gammal klassisker igen.
Coca Cola den lever nog i många hjärtat och kommer alltid att göra.
Bäst på Burk.
Precis som alla andra här på listan så har jag haft många trevliga stunder men lite väl mycket.
Så jag skönt säga att jag dricker max 1,5 månad nu för tiden och det känns för jävla bra.Så kan jag njuta destu mer när jag slurpa i mig den.

För jävla god på burk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0