besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Mitt kalori intag på en dag

Frukost

2st kokta ägg
2st fiberbröd
12 gram Smör
2 dl glas mjölk
Kcal 836
Protein 37,2
Fett 19,4

Mellanmål
1 Whey gold standard Banan smak
Protein bomb

Kcal 120
Protein 24
Fett 1gram
Kohlhydrat 3

Lunch / Middag Restaurang Kalori
150gram laxfile
150gram kycklingfile
100gram kall potatis
2dl mjölk

Kcal 600 och uppåt med variation
Protein ca 40gram
Fett ca 40 gram

Mellanmål

1 Whey gold standard Banan smak
Protein bomb

Kcal 120
Protein 24
Fett 1gram
Kohlhydrat 3


Kvällsmat

2st kokta ägg
2st fiberbröd
12 gram Smör
2 dl glas mjölk
Kcal 836
Protein 37,2
Fett 19,4






Kcal 2600-3200
Protein ca 160 och uppåt ska ligga på 160 gram.
Fett 40,8 + middag

Jag ska ligga på ca 3200 kcal men jag försöker nån en liten viktned gång för en mer rippad kropp.
Försöker ta bilder till bloggen men för tillfälligt får jag inga bra bilder.
Maten är lite tråkig nu för jag kör mest samma som ovan så vet jag vad jag får i mig.Håller på att lära mig hela tiden.

MINA KOSTTILLSKOTT

Omega 3
http://www.gymvaruhuset.com/omega-fx-100kaps-fx.html

Extrem Thermo crush

Xtreme Thermo Crush är en mycket välkomponerad fettförbränningsprodukt som tillsammans med träning och en lågkaloridiet hjälper dig uppnå dina viktminskningsmål

Xtreme Thermo Crush består av CLA, guarana, ingefära, grönt, svart och vitt te och tillsammans bidrar dessa naturliga ingredienser till att hjälpa kroppen omvandla och förbränna fett samtidigt som musklerna bevaras.

Källa:http://gymexperten.com/product.php?id_product=183

Total multi Vitamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0