besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Hemsedal 26/2 Söndag V8,Pass 5

Påväg upp till toppen.













Strålande väder på toppen.
Kanon dag =) idag tog jag steget ur nybörja backen och samlade mod och åkte upp till toppen.
Så jävla nice utsikt.
Och det bästa ut av allt jag överlevde resan ner utan att ramla.

Så nu kommer jag starta och köra i dom lätta barnerna.
Så efter 5 dagar är jag äntligen där =)
Dock kör jag lika illa som 1 dagen men ner kommer man alltid =)

Trots att man är både farträdd och höjdrädd.=(

4h åkande idag riktigt nice
Skador -fick värk i ryggen,Ont örat efter hjälmen och fötterna som vanligt =)


Vi synes i backerna ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0