besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Hemsedal 29/2 V9 Pass 8

Ca 1h blev det idag.
Tröttnar rätt snabbt känner jag.
Speciellt när jag inte känner utveckling.
Men åka skidor var dag är för jävla bra aktivetet övning.
Vilket jag kommer försöka göra varje dag här.

Kommer verkligen behöva det speciellt eftersom jag äter mycket skit varje dag.

Nära idag också att köra rakt in i någon inte lätt när man blir prejd hela tiden.

Dålig balans hade istort sett hela tiden men jag ramla inte längre men nära varje dag.

Va uppe på toppen(Tinden 1444m) idag och åkte neråt.
Skönt att jag överlevde.

Dags att snart hyra privat tränare som man måste punga 600kr för en timme så man kan vidare.
Skulle egentligen kunna åka dom svarta banorna för dom ser inte så kluriga ut.
Hade nog kunnat klara det om jag vet att inte det är några i backen.
Folk i backen gör mig tydligen sämre.När jag gör mina svängar så kommer det folk i full fart och vågar man inte svänga tillslut eller när folk kommer full fart ifrån var sin sida =(

Tog några bilder.



Min utrustning

Skidor -Fischer RC4 PROGRESSOR (2008)Nypris 7500kr
Leverantörsbeskrivning
Fischers nya racer, skapad för dem som älskar explosiva
slalom- och storslalomsvängar. Monterad med den legendariska
Flowflexplattan. Bindning FX12 Flowflex.
En stabil pjäs med tunga plattor under bindningarna. En skida som det nästan går att åka hur fort och hårt som helst med och som ändå känns trygg. Skyggar inte heller för isfläckar. Passar bäst med en duktig eller stark åkare

Hjälm
Brillor
Stavar-Leki
Glasögon
Pjäxor
Halsduk
Handskar
-Everest

Ônskemål

GoPro HD också för 3500kr http://gopro.com/products/?gclid=CMvLnOWMxK4CFWJ-mAodJzcPTg så man kan se sig själv åka =)
Pjäxvarmare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0