besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Hemsedal 18/3 Pass 18





Det gick inte så bra idag 3 krasher.

Strålande väder dock och 2h körning.

Skulle testa bana 30 idag och jag tänkte det skulle bli kanon.

Inget folk vilket är så jag vill ha det.Det är då jag kör som bäst =)
Det visa sig finnas en anledning till att ingen svängde in i denna bana.
Hela banan var glashalt och det var en lång ruchebana vilket jag överlevde utan att ramla och slå mig halv fördärvat =)

Dock så skulle jag testa bergsidan Rogjin(1370m) för första gången som ni ser på bilderna.
Det visa sig vara bulor precis överallt i nedförsbackarna.
Så tyvärr gick det inte att överleva utan krasch framåtstupande måste vart en härlig syn men sen gick det bra neråt.

Envis som är så testa jag en gång till då visade det säg att jag ramla innan jag hinner starta ens haha men backen gick bra.

Sen när jag var påväg hem i sista backen innan hissen hem.
Så kommer sista krashen =)
Så slår jag halvt ihjäl mig på huvudet och folk dyker fram och frågar hur det gick.
i 10 sek hade jag världens huvudvärk men det gick bra och tacka gudarna för att jag hade hjälm.För utan den så vorre jag stendöd.

Jag har tydligen stora problem att köra när det bulor och glashalt det känns som jag vibrera som en vibrator på högsta styrka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0