besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Hemsedal 28/3 Onsdag Pass24

Va ute i ca2h.
Helt ok väder men väldigt blåsigt på sina ställen.
Några hissar var dessutom stängde.

Körde fint men jag ramla 3ggr.
Tog lite bilder också.

1 gången i full fart mot Ola hissen och dom har ju en vänstersväng som man måste ta sig igenom.
Där hade folk svängt så jävla mycket att dom hade byggt ett håll som fick plats en skida i.Så ena skidan i hålet och ena skidan på höjden och sväng på det = KATASTROF.

Sen andra i backen så råkade jag svänga så att jag hamna sittandes efter det gick inte ta sig upp och pang i backen.

3 gången gillts pga av alla pucklar vilket jag hatar så skulle jag tvärbromsa mot en kulle som jag brukar göra.
Tyvärr tippa jag över den jävla kullen med ena skidan=katastrof

Bara för att göra den ännu mer klockrent så skulle jag ta på mig skidorna i backen.Vilket inte är det lättaste så ena skidan åkte iväg för sig själv.
Som tur var fanns det en vänlig själ en danska som stoppade skidan efter åkt en bit och hjälpte mig genom att hålla fast skidan medan jag satte ner foten.Så tack Danmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0