besöksräknare
besöksräknare Prosharker -

Hemsedal 6/3 Pass 13

Nu så åkte jag absolut enda upp till toppen på 1500 m.
Ny hiss också kändes lika ostabilt som vanligt men det gick bra.
På toppen var det glashalt och iskallt som fan.

Hade velat tagit lite mer bilder och bättre bilder men kunde knappt gå nånstans det var sviiiiiiiiiiin kallt.

Tog lite bilder.








Det gick bra ner det börja med litet stupp men överlevde ner.
Vill åka fler ggr men måsta inköpa en rånarluva halsduk hjälpte visst inte så bra.

Kanske nya handskar också fy fan vad kallt det var där och på fötterna så även nya strumpor som håller varmen.

Har kört igenom 16 banor och ska ha plöjt alla blåa banor innan säsongen är över.
Förhoppningsviss imorgon ska försöka ge mig på 3 av dom om det känns bra.
Vill ha lite mer puder tack.
1,5 blev det och lite över 750 kalorier brände jag påvägen.Tyvärr så kommer jag lägga på mig dom 750 på gott gott som vanligt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0